UYANMA PROJESİ

Farkında olmadan bizler kime, kimlere, hangi sisteme hizmet ediyoruz? kimin tarafıyız? Bu dünyada olmuş, olan ve olacak savaşlar sadece hak ve batıl savaşıdır.
Bu siteyi hazırlamama sebep, h.z İbrahimin ateşini söndürmeye giden karınca misali tarafımızı belli etmektir.

Ü,Keskin

28 Ocak 2011 Cuma

Sahte Ufo saldırısı ve Yeni Dünya Düzeni!

  Tüm sirius kullanıcılarının dikkatini ve tepkisini çekicek bir konu olduğunu biliyorum.Ve bu nedenle de sizden daha en başından önyargılı ve saldırgan bir tutum göstermemenizi istiyorum.Özelikle bazı kullanıcılar için geçerli bu...
 
 Başlığa bakınca benzer bir konu aslında var.Ama bu tek bir olguyu ele aldığı ve kimi yerlerde üzerinde en çok tartışılan bir konu olduğu için, ayrı bir konu başlığı açmak istedim.Umarım yönetici arkadaşlarcada uygundur bu durum.
 
 İşin özeti şu;Ufo'ların Yeni dünya düzenine aracılığı ve rolü nedir?Bir takım görsel ve vidyo kaynaklarından faydalanarak bu konuyu daha akılda kalır bir hale getirmek istedim.Ve bu nedenlede görsel bir vidyo hazırladım.
Sahte Ufo saldırı ve Yeni Dünya Düzeni!
 
 
Ufo'lara inandırmak için görevlendirildik(CİA-Melvin Goodman)
 
 
Yeni Dünya Düzeni Nedir?
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum için teşekkürler. Ü.Keskin